Promocja w Internecie

googleKażdy nawet najmniejszy biznes potrzebuje klientów aby móc przetrwać. Natomiast aby zdobyć odpowiednią liczbę klientów i zamówień potrzeba dobrze przemyślanej i co ważniejsze skutecznej reklamy. Niestety klienci sami już nie przyjdą – te czasy już minęły bezpowrotnie. Pierwszą etapem promocji jest założenie strony internetowej (niezbędne jeśli chcemy działać wyłącznie w Internecie). Ładną dla oka stronę możemy już mieć za ok. 1000zł.

Na stronie oprócz dobrze zaprezentowanej naszej oferty powinniśmy podać kilka różnych możliwości kontaktu z nami: mail, telefon i oczywiście adres firmy. Nie powinno być sytuacji w której klient chce się z nami skontaktować, ale nie wiem jak. Następnym krokiem jest promocja wspomnianej strony. Pierwszym działaniem powinno być rozesłanie maili do grona znajomych i przyjaciół, gdyż zazwyczaj oni są naszymi pierwszymi klientami. Drugim sposobem jest Google Adwords.

Jest to reklama wyświetlana w wyszukiwarce Google najczęściej nad wynikami organicznym lub obok nich po prawej stronie. Zaletą tych reklam jest bardzo dobre targetowanie, gdyż reklamy się pokazują tylko na konkretne frazy, które wpisał użytkownik. Innym sposobem są pozycjonowanie w Google orz e-mail marketing.

Kampanie linków sponsorowanych, nawet najbardziej profesjonalnej, przejrzystej i atrakcyjnej pod względem wizualnym, to zdecydowanie za mało, aby odnieść prawdziwy internetowy sukces. Do tego potrzeba o wiele, wiele więcej. Koniecznym działaniem jest pozycjonowanie stron internetowych. Dzisiaj to pojęcie jest coraz bardziej znane. Warto jednak dokładnie przypomnieć czym jest pozycjonowanie stron internetowych. To różnego rodzaju działania, która mają na celu sprawić to, aby dana strona www znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, szczególnie w najbardziej popularnej i najczęściej przez nas stosowanej wyszukiwarce Google.

Polecamy Anhor – promocja w internecie – firma z Wrocławia.